Capriolus Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Er varden med markør på Store Dyrhaugstind rast ned. Var der nå i helgen (i tåka, men med guide) og der var ingen stor flott varde, som jeg ser på bildene. kan noen bekrefte at den er rast ned eller må jeg gå opp igjen?
500fjell Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Den stod der da jeg var der 30. august.
jarmol Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Sikker på at dere var helt bortpå selve toppen, og ikke bare på fortoppen? Det ville overrasket meg veldig hvis den hadde falt ned...
erik_a Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Jeg var der tirsdag i forrige uke og da var den der.
EirikN Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Jeg listet meg opp på glatt og sørpete føre i tåka lørdag. Varden var på plass når jeg forlot toppen
Sigbjørn Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Ola Berge gjorde nok ein betre jobb enn at den ramler ned så lett Dersom guiden hevder at du var på toppen av Store ville eg nok vurdere ein liiiiiiten klage..... S
Capriolus Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Takk for svar. Da kan det se ut til at jeg må opp igjen Overhørte noen i gruppa på toppen som etterspurte varden og fikk da til svar at den må nok ha rast ned...? Men jeg er jo enig etter å ha sett bilder av varden, den ser unektelig veldig solid ut. Guidene var fra DNT fjellsport i forbindelse med Fjellfilmfestivalen....burde jo være kvalifisert. Nå skal det sies at det var tett tåke.
EirikN Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Da var du vel i gruppa jeg møtte rett nedenfor toppen på vei ned. Var ikke spesielt trivelig der oppe på lørdag. Jeg syntes det var både glatt og utrivelig forbi nest siste topp før toppvarden på Store.
ksgbakke Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Hm, da føler jeg meg litt snytt også... Var med på samme tur under Fjellfilmfestivalen og spurte meg selv det samme i kveld under surfing etter bilder av Store Dyrhaugstind. Må med andre ord opp igjen. Men det er jo greit, vi så jo ingenting på denne turen uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå