Gå til innhold
  • Bli medlem

Nordkalottleden Kautokeino - Kilpisjärvi kartor


Nautilus

Anbefalte innlegg

Hej.

Vi är ett gäng som har planerat att gå längs med Nordkalottleden från Kautokeino till Kilpisjärvi.

Hittils har jag hittat följande kartor som täcker områden kring rutten:

Ráisduottarháldi 1733 IV, Mollesjohka 1733 I, Raisjav´ri 1833 III, Kautokeino 1833 II, Cierte 1733 II

Min fråga är ifall vi faktist behöver alla de här kartorna? Finns det ingen enskild karta som täcker större delar av rutten på en gång?

Har försökt googla om olika Turkartor men min norska är inte så värst bra och det går långsamt att hitta information.

Väldigt tacksam ifall nån råkar veta och delar med sig!

Mvh,

Mikael Gustafsson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fins et finsk turistkart som dekker nesten hele ruta! -Og som har god info om de ulike hyttene på finsk side.

Husker ikke hva det heter, men det selges ihvertfall på bensinstasjonen i Kilpis!:oops:

Jeg brukte dette kartet, kombinert med det norske "turkart for Nordreisa" i 1:100.000 og var godt dekt, da jeg fartet i disse traktene i vinter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.