jason Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Er det noen adre som har rare produkter som de har kjøpt eller fått. jeg fikk denn e av min bror i dag, selv har jeg alltid drukket rett fra bekker og slikt, men denne var morsom. http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=9815&category_id=200&back_list=1&option=com_phpshop&Itemid=1 Siter
Villmarkens sønn Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Vannrenser er faktisk akuelt å bruke i andre deler av verden/andre land. Det er bare vi nordmenn som er blitt bortskjemte på godt vann Siter
gremlin Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Den flaska der er veldig praktisk og den fungerer!! har brukt den endel om våren her til lands. røde kors og div amerikanske militæravdelinger bruker samme type. Siter
jason Skrevet 27. september 2009 Forfatter Skrevet 27. september 2009 Det er fint den fungerer, får kanskje prøve den på neste tur. utrulig hva folk finner på om dagen. selv har jeg i alle år ennten drukket rettfra bekker eller kokt vann. kanskje dette kan gjøre det enklere. Hvet du om den fryser om vinteren. er det noen andre som har noen morsomme utstyr der ute som enten er praktisk eller upraktisk, som du har kjøpt eller fått. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.