123hjk Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har planer om og kjøpe meg en skalljakke Prisen kan være den samme, bare den ikke er over 3000 Er veldig opptatt av at jakken skal puste godt, samtidig som den har god vanntetthet og generelt gode løsninger. Er det noen som har gode anbefalinger/erfaringer?
einherjer Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 arcteryx sine jakker er prima! noe dyrt, men hvis du leter litt på Ebay så finner du nok noen til gode priser, bare pass på å handle av de med godt rykte og pass på så du ikke får juksemerker. prøv jakken i en butikk i nærområdet ditt først, så du er sikker på størrelsen.. ellers er jo north face gode jakker ... norrøna også .. men det er jo mine personlige erfaringer... alle har vær sin smak.
tjbaggerød Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Hagløfs spitz..... strålende fornøyd.. akk. passe lengde og super passform....
glote Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Sportsnett har helgetilbud med 25% avslag på alt i butikken... http://www.sportsnett.no/newsletter?20090723.html
123hjk Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Skrevet 26. juli 2009 Etter mye utprøving i butikken, falt valget på en helsport fenris skalljakke. Full pris 2500. Fikk den for 1300. Den virket veldig bra Det eneste jeg er veldig skeptisk til, er hvor vanntett den egentlig er og hvor lang tid det tar før det går hull på membranen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå