Jump to content

Recommended Posts

Posted

For 10 eller bortimot 20 år siden kjøpte jeg en Coleman 422 fra et firma i Norge uten at jeg husker hvor. Primusen ble benyttet en gang, og så lagt bort for så igjen å dukke frem ved en loftsrydding. Husker at jeg kjøpte den på bakgrunn av best i test i ett eller annet friluftsblad. Når "vidundret" nå er kommet til rette, så viser det seg at jeg ikke klarer å pumpe opp trykk på denne. Regner med at det som finnes av pakninger er tørket opp. Er det noen som kjenner til hvor man eventuelt kan få tak i pakninger eller komplett pumpe til denne???

Annonse
Posted

Tippe runegutt123 har det meste, eller vett hvor det skaffes. Send han ein pm, eller vent å se om han lese dette innlegget

Posted

Har prøvd det meste men uten hell. Regner med at pakningen ikke lar seg "mjuke" opp. Kan man konstatere at det vil være vanskelig å finne pakning eller reservedeler til denne???

Posted

Neida, pakning finnes.

Har krisedeler, trur jeg

I tilleg mener jeg Uniflamesupply har lager av pumpepakning og generator som sett-

Snakk med Uniflame først, ordner ikke han, så skal jeg sende det du trenger.

Liker ikke når reservedelslageret blir lite, men hjelper selvsagt en Colemaneier i nød

Posted

Skal sjekke statusen som du foreslår. Kommer tilbake dersom det bli "nød i natta". Det hadde vært kjekt om en fikk liv i boksen, den er jo egentlig direkte genial......

Posted

Enig med deg der, PerJarle. 442 er super. I og med at jeg av og til selger noen av den, har jeg normalt deler på lager.

Forsøker bare så godt jeg kan, å unngå å måtte lage USAbestilling i sommervarmen.

Her oppe i Nord, må hvert glimt av sommer nytes til fulle.

Har f.eks nettopp kommet heim fra en tredagerstur.