Gal Krokfot Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Yr har tre målestasjoner henholdsvis 28, 32 og 39 kilometer unna. Den på 28 mangler data men den ligg berre fire kilometer unna den på 32 så målingane er relativt like der. Har prata med folk i det området og tempraturen der ligg no på oppunder 30. På storm.no står det oppført ein observasjon på 25 grader cirka ei mil frå her.
Mayhassen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Yr melder nå at Turtagrø skal ligge på 24 kalde, på værstasjonen dems var det for 15min siden -20,4 Vinden er forøvrig meldt 2m/s og er 2,2m/s - det var jo ikke dårlig!
Busken Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Yr melder nå at Turtagrø skal ligge på 24 kalde, på værstasjonen dems var det for 15min siden -20,4 Vinden er forøvrig meldt 2m/s og er 2,2m/s - det var jo ikke dårlig! Kan man forvente en tilsvarende rapport en Hurrungetopp i morgen?
Mayhassen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Har i motsetning til været, MILDT sagt lyst! 3 soler på rappen, skal vi tro yr, er jo idioti å la seg gå forbi.. men så var det skredfaren da, som jeg spør etter her https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=19344&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå