Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Er det noen som vet om snøen er borte i Trollheimen? Jeg tenkte på en tur til helga, viss forholdene er ok... hilsen Lillian Siter
Kim Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Hadde flott skue mot Trollheimen fra Dovrefjell i går. Det var egentlig overraskende mye snø der fortsatt. På Dovre var snøen råtten mange steder. Skal se om jeg kan få ordnet et bilde mot Trollheimen i kveld. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Det var snø enda da ja. Du hadde vel ski med da regner jeg med. Det er vel kanskje bedre mot midten av juli? Siter
Kim Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Ikke ski nei. Var fint til fots selv om snøflekkene stedvis var veldig råttne. Nedover er jo snøflekkene bare en stor fordel! Hvis du ikke liker å tråkke gjennom råtten snø noe særlig er nok midten av juli bedre. Da har mer av snøen fra vinteren smeltet og det er de harde fonnene som blir liggende utover sommeren. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Jeg har hørt etter med turistforeninga, de sa det var snø over 1200 m. Janna Siter
Kim Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Her er et bilde av Trollheimen tatt 27.06.: http://www.bergtatt.net/fjellforum/trollheimen.JPG Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.