Gå til innhold
  • Bli medlem

Topptur fra Trandal


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Annonse

Tilbake til utgangspunktet for tråden :!:

Tok ferja på Hjørundfjorden for noen uker sida. Fra fjorden så det ut som om turen gjennom botnen NV for Trandalhatten og på skrå inn i Nesdalen er farbar, i allefall under tørre forhold.

Om en har tenkt seg dit kan en jo også betrakte ruta fra ferja til Trandal....

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

vil berre kommentere litt om turar frå viddal. . eit sterkt undervurdert område synest eg. bjørke/viddal er absolutt eit av favorittområda mine.

staven, keipen. denne turen gjekk eg som vårskitur frå viddalsætra. frå vatn 1041 tar du peiling på furene i vestsida på staven. vidare fint ned til keipen. berre ein plass eg måtte ta av skia på ryggen der. retur frå keipen oppover ryggen igjen og rende ned til ulvedalsvatnet 980. du kan på denne turen kombinere med nordre skjæringstind og/eller over topp 1310 og vestover til risenosa.

Risenosa er definitivt ein skitur, nedkjøyringa til viddalsætra står ikkje tilbake for noke anna. muligheter for å gå rett opp frå sætra, men eg gjekk no i påska ein anna variant. frå dyrka markene på viddal tar du opp den vestlegaste renna og kjeme opp vest for topp 1147. bratt opp rennene der men gode snøforhold så er det ingen problem. du kan no ta avstikkaren på salefjellet før turen fortsette til risenosa på ryggen vestfrå. nedkjøyring til viddalsætra.

Jakta kan og gåast frå viddal, ta opp samme renna som nevnt over her. går du denne ruta til jakta er svipptur oppom salefjellet eit must. klyvre nordaustegga på salefjellet går fint. kan ta nordvestsida ned igjen.

skjeringstindane... 2 delt topp. var på søre skjeringstind no i sommar og skaret mellom desse 2 toppane er ikkje farbart. so begge desse på ein dag er litt av eit prosjekt du må iallefall helsika langt ned igjen.

sør for skjeringstindane ligge ein namnlause topp 1147. herifrå bør det være mulig å komme seg på kalveskrednipa. har ikkje gått opp denne ruta før men såg greitt ut. frå austtoppen 1435 på kalveskrednipa er det eit saftig skar om du vil vestover til hovedtoppen 1488. eg kom ned dette skaret uten sikring og det gjekk no på eit vis. gode tak og fast fjell. oppover bør gå men tau kan være aktuelt.

blæja og kårdalstindane kan ein og ta frå viddal. gå forbi litlehornvatnet på vestsida og opp i skaret mellom toppane.

då er det berre holshornet igjen og der har eg ikkje vore enno. siste toppen på viddal. får ha den til gode ei lita stund til.

ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra info her :(

Salefjellet har jeg ALDRI lest eller hørt om beskrivelse/ruter e.l. til før, FLOTT. Var på Jakta i for noen uker siden, og såg bort på dette flotte fjellet. Var på forhånd spent på hvordan terrenget såg ut, for på kartet står høydelinjene tett....antagelig luftig mot Viddal.

Har du forslag til teltplass i fjellet ovenfor Viddal/Viddalsetra, høyest mulig selvfølgelig. Ulvedalen ser ut til å være et greit utg.pkt nord for Viddal med god tilgang på vann i minst 1000m høyde, men sør for??

spm til:

Hvordan er det mot Viddalsetra om våren etter at snøen er vekke i nedre del? Teleløsning? Vet du når veien åpner for bilkjøring? Annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei svein

ja luftig og flott frå salefjellet mot viddal. ein bortgløymd topp når det er mange andre alternativ rundt som rager høgare.

teltplassar er nokenlunde greitt å finne. i vår låg vi litt nedanfor der veien deler seg. ellers ser det bra ut og på enden av veien når snøen er smelta der. siste km med vei er ikkje kjøyrbar med bil. 4x4 e iaffal eit must. lenger nede er veien faktisk i bra stand sjølv på våren og teleløysing har ikkje vore nokke problem dei gangane eg har vært der. som andre slike veiar er den litt høg i midten so viss du kjøyre senka bmw med rånefrontspoiler ville eg betenkt meg. veien er ikkje stengd med bom. har spurd lokalbefolkninga her og dei var greie og gav oss lov å kjøyre.

angåande ulvedalen so har eg aldri gått opp der. men lurer på om den råsa er i ferd med å gro igjen. snakka med ein som hadde gått der for ei tid sida og han rosa ikkje den oppgangen i varme ordelag for å seie det slik. hadde vore fint om noken kjenner til denne og kunne kommentert dette. muleg vedkommande har bomma saftig på råsa. men som skitur på staven/keipen er tur frå viddal definitivt å foretrekke. du slepp å gå og renne i skog der. det gjeld egentlig alle turar frå viddal.

ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angåande ulvedalen so har eg aldri gått opp der. men lurer på om den råsa er i ferd med å gro igjen. snakka med ein som hadde gått der for ei tid sida og han rosa ikkje den oppgangen i varme ordelag for å seie det slik. hadde vore fint om noken kjenner til denne og kunne kommentert dette. muleg vedkommande har bomma saftig på råsa

ove

Hvis det er snakk om Okseråsa opp fra Skylstad, så gikk vi den for to-tre år siden i forbindelse med tur til Keipen. I noen partier var råsa ikke lett å finne og på opptur kom vi ut av den et langt stykke. Bregnene (storblomen som de kalte den på Skylstad) var mannshøye og skjulte oss nesten fullstandig i et parti. Hvordan man i gamle dager fikk oksene opp denne råsa til Ulvedalen er meg en gåte da det på ett sted var spent opp vaier for å dra seg opp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ods takk for info om råsa opp der. var omtrent som eg har høyrt før ja.

svein eg har kun vore på ski på nordsida av viddalen so vanskeleg å seie kor ein kan finne ok sommarteltplass på ruta over til ulvedalen. vore fleire gonga på risenosa og nordre skjæringstinden men prioritert desse som skiturar pga den flotte nedkjøyringa. ja vi campa ca på 240 moh etter det siste dyrkafeltet som er inntegna på kartet. men klart på sommarstid er det greitt med teltplassar innover frå viddalsætra i sjølve dalen der. vatn er ingen problem her nede iaffal. lenger oppe er eg slett ikkje sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

lenge sidan sist denne tråden var i sving. angåande min siste topp på viddal, holshornet, so var eg der no i haust. veldig greitt å gå opp ved dei dyrka markene nede i dalen og råsa opp seie seg sjølv. det som er meir interessant er vidare mot vår herres skosyl. frå holshornet gjekk eg rett på den luftige egga sørover. på avstand såg den direkte hårete og vanskeleg ut men som ofte før finst det muligheter berre ein kjem litt nærmare. på denne egga er det vel 2 toppar som kan nemnast... trur dei var 1245 og 1320 ( har ikkje lista mi på denne maskina) 1320 ligge veldig nært skosylen og 1245 var den nordlige på enden av egga. vår herres skosyl var grei å klyvre opp på, klart litt luftig men ingen problem. snakka ein om primærfaktor er den på skosylen knappe 10 meter.

mulighetene vidare no, kårdalstindane, blæja, opp kalveskrednipa og ned på bandet nord for denne. her kan ein gå solide rundturar. eg gjekk derimot nedigjen ei renne ved sida av skosylen full av lausmasse og mannskit. ikkje den renna som står omskrive i bøkene. den var dekka av knallhard snøbre. stegjern og isøks om ein vil ned eller opp den renna.

vemodig var det ja... ingen nye toppar å gå på i dette fantastiske området, men blir nok skiturar der framover likavel.

ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye inspirasjon og hente her, ja. Leirvasshornet, litt lenger nord i Habbostaddalen, ser også fin ut .

var 3 netter på patchellhytta forrige veke. aldri vært der før, mest pga angst for plassar med mykje folk (ålesundere) og svarttrakka stiar. jaggu fekk ikkje lise og eg være der frå tirsdag til fredag uten å sjå ein kjeft. angåande leirvasshornet so brukte vi ein dag på eit prosjekt her. gjekk opp svartedalen og vidare ryggen til leirvasshornet frå nord slik det står inntegna i bøkene. men so la vi turen vidare sørvestover mot topp 1392. såg helveta vanskeleg ut når vi nærma oss egga frå leirvasshornet, og med ein gong fekk vi eit svært luftig parti som måtte klyvrast. trur kanskje dei fleste vil like tau her. vidare mot topp 1392 kronglete og tidkrevande. turen vidare frå 1392 på nordre smørskredting og retur over kåpefjell 1276. frå kåpefjellet og ned til svartedalen eit bratt parti men ikkje vanskeleg. må gåast heilt på kanten mot habostaddalen.

har ikkje funne namn på topp 1392. meina du svein har lufta toppen 1336 ein gong her men fann ikkje tråden. ser at randers kallar denne for pottdalsegga. frå leirvasshornet såg det ut som ein topp og!

ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angåande leirvasshornet so brukte vi ein dag på eit prosjekt her. gjekk opp svartedalen og vidare ryggen til leirvasshornet frå nord slik det står inntegna i bøkene. men so la vi turen vidare sørvestover mot topp 1392. såg helveta vanskeleg ut når vi nærma oss egga frå leirvasshornet, og med ein gong fekk vi eit svært luftig parti som måtte klyvrast. trur kanskje dei fleste vil like tau her. vidare mot topp 1392 kronglete og tidkrevande. turen vidare frå 1392 på nordre smørskredting og retur over kåpefjell 1276. frå kåpefjellet og ned til svartedalen eit bratt parti men ikkje vanskeleg. må gåast heilt på kanten mot habostaddalen.

har ikkje funne namn på topp 1392. meina du svein har lufta toppen 1336 ein gong her men fann ikkje tråden. ser at randers kallar denne for pottdalsegga. frå leirvasshornet såg det ut som ein topp og!

ove

Pottdalsegga? Javel, har notert :shock:

Jeg gikk den egga mellom Leirvasshornet og 1390-toppen for noen år siden, motsatt vei. Syns å huske den var vanskeligst i nedre del, muligens flere alternativer. Gikk opp noen meter ned i sida mot Tverrdalen, 10-15 bratte høydemetre til å begynne med, deretter fin klyving og noen luftige partier mot slutten.

Ruta over Kåpefjellet har jeg lyst å gå på ski :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.