greygoo Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Tenkte å kjøpe en Norrøna Recon Pack 125l i morgen, men så leser jeg på: http://zenbackpacking.net/Backpacks.htm External packs make poor carry-on baggage (airplanes, busses, trains, taxis, hitched rides, etc) and the frame and straps may get damaged if checked in at airports if your backpack isn't protected with a layer of cardboard. Har noen erfaring med dette? Jeg planlegger å ta en del buss med den sekken, og ble litt bekymret nå. Siter
gremlin Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Det er vel pakkrammesekker i sin særdeleshet det siktes til! og ikke spesielt recon pack vil jeg tro. Skal man reise mye med buss, tog, fly etc., så er det lettere å bruke en stor anatomisk sekk fremfor en stoooor pakkrammesekk synes nå jeg. Siter
haraldn Skrevet 10. juli 2008 Skrevet 10. juli 2008 Jag har rest en del med buss i Norge med ramsäck och aldrig haft några problem. När man reser med buss lastar man ju själv. Det kan kanske vara värre med flyg där säcken hanteras av professionella bagageknäckare. Siter
greygoo Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Skrevet 10. juli 2008 Det er vel pakkrammesekker i sin særdeleshet det siktes til! og ikke spesielt recon pack vil jeg tro. Skal man reise mye med buss, tog, fly etc., så er det lettere å bruke en stor anatomisk sekk fremfor en stoooor pakkrammesekk synes nå jeg. Men er ikke en Norønna Recon Pack en pakkarammesekk da? Siter
gremlin Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jo Recon pack er vel pakkramme? Tror ikke det vil by på store problemer, men jeg synes det er lettere å bruke anatomisk sekk når jeg reiser. sikkert vanesak!! Siter
greygoo Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 Jag har rest en del med buss i Norge med ramsäck och aldrig haft några problem. När man reser med buss lastar man ju själv. Det kan kanske vara värre med flyg där säcken hanteras av professionella bagageknäckare. Takk for svar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.