Etsvends Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Hei tenker meg til Kolsrudflaget ved flå for å klatre i helgen. Noen som vet hvor lange taulengder feks flåklypa grad prix er boltet for?? Lurer på om vi klarer oss med 50 m tau. Hvis noen kunne gi en kort forklaring på hvor ruta begynner hadde det også vært fint. ikke sikkert jeg rekker å kjøpe fører. håper noen kan svare på så kort varsel Siter
geirelling Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 I Så fall bør du ha 2 X 50 m. De fleste rappeller for denne type ruter forutsetter dette. Når det gjelder Kolsrudflaket spes. er det en fin grusvei du kan gå ned på høyre side sett nedenfra og tar ca .1 time . Det er kjappere enn du klarere rappelere 6 taul. på slakt sva .Lykke til Siter
Gonki Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Ser at denne tråden er gammel, men i tilfelle noen henter info fra den i framtiden så kan jeg si at du trenger 60 m tau på Flåklypa Grand Prix ruta, da 4. taulengde er 58 meter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.