Jakob Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Kære Alle. Jeg prøver igen: Er der nogle som har erfaringer med denne udgave af Svalbard? Er 5 personer helt urealitisk? Er teltet vindstabillt (i forhold til 3 personers udgaven?) Mvh Jakob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Jeg har Svalbard 6, og der kan det vel til nød gå inn 5 stk (2,40x2,40 tror jeg). Da blir det jo rett under 50cm på hver... Jeg synes kanskje 5 i Svalbard 5 høres trangt ut, men jeg har aldri prøvd. Har derimot vært 3 stk i Svalbard 6, og da hadde vi GOD plass (to voksne og ett barn): http://adrenaline.no/vandre/2008/berdalen/index.html (sjekk galleri for bilder) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Hej Lars, Vi skal være 2 voksne og to små børn i 5´eren. Så mon ikke det går? Billederne viser jo en herlig tur. Jeg håber bestemt at gøre dig kunsten efter når min søn bliver lidt ældre. Tak for tippet. Mvh Jakob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Da tror jeg Svalbard 5 skulle holde fint! Barn i telt er moro, og en kan gjerne begynne før det er 13... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts