Jon Tangenes Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Er det noen som har erfaring eller bare en kommentar, til Bergans råbillige dunserie Senja. Senja snow -2 (ny skala) 195 cm-1300 g. ca 1600 kr. Er det slik at, ved å betale ca.1000 kr. til, så får man en pose som fortsatt er bare ca. 500 g. lettere? Siter
kivestre Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Er også på vei til å kjøpe den posen. Billigste pris jeg har funnet er her: http://www.jaktogvillmark.no/pr01.htm Vet ikke hva frakt eller evt andre tillegg blir på. Kommer tilbake med erfaringer når jeg har prøvd den. Siter
Manko Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Har brukt Senja snow i et par år nå og er strålende fornøyd. Ut fra min erfaring er den grei ned til noen minusgrader, og lekker lite dun. Eneste problemet jeg har er at glidelåsen har en tendens til å kile seg fast i stoffet, men det skal vistnok være fikset på nye modeller - ville sjekket det før jeg hadde kjøpt. Siter
Jon Tangenes Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Posen virker helt grei (har bare provd den et par ganger). Men glidelasen kiler seg lett, og snorene gar litt tregt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.