Gå til innhold
  • Bli medlem

Barneskiutstyr


andkj

Anbefalte innlegg

Noen svar ang. størrelse?

Prøv aktuelle støvler i butikk. Det er mindre forskjeller på hvor store de forskjellige merkene er i størrelsene, og formen på skoen har mye å si for hvordan (hvor godt) de sitter på foten. Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe sko for tusenvis av kroner uten å ha prøvd de før, selv om du har rimelig peiling på vilken størrelse du skal ha "etter boka". Mange sko/føtter passer bare ikke sammen, selv om størrelsen skulle stemme. Men nå må du raska på før butikkene rydder bort alt av skiutstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men nå må du raska på før butikkene rydder bort alt av skiutstyr!

Nettopp det som er problemet. Jeg hadde kjøpt sko i Norge hadde ikke vært for at alt er enten ryddet ut eller solg ut allerede... Har ringt alle sportsbutikker i området :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bredt fotblad, så da er vel Scarpa utelukket. Tror ikke jeg har spesielt høy rist, men vet ikke helt? Mine nåværende sko er Garmont et eller annet. Av de anmeldelser jeg har lest rundt forbi, anbefaler folk Crispi XR over Garmont Ener-G, så havner nok på den. Så også at den var på salg hos Sport-Conrad (takk for tipset :D ) Jeg også er skeptisk til å kjøpe dyre sko fra utlandet uten å prøve dem, men ellers sitter jeg i klemma og må betale opp mot 5000 for dem her i Norge, uaktuelt når jeg får dem til halve prisen i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.