Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg antar at nye Outback 3.0 er helt lik som Outback Xplore 2.0 for Xplore-bindingen som de slapp samtidig. På bildene ser det i hvert fall sånn ut. Jeg har vært på første tur med disse nå i helgen. Jeg kan ikke sammenligne med tidligere Outback-modell da jeg aldri har prøvd den, men her er noen punkter:

- Veldig komfortabel og varm. Jeg gikk opp en størrelse hva hva jeg vanligvis bruker for å ha en litt varmere støvel. Sitter veldig godt på foten, og rom nok til litt bevegelse av tærne.

- Ganske god stramming både med snøring og borrelås-reim på leggen. Fikk en bedre følelse med skiene enn jeg forventet av skoen.

- Knirkelyd. Kanskje fordi de er nye, men de knirket en del. Både ved å gå med og uten ski.

- Hadde foretrukket en glidelås på gamasjen som hadde vært litt grovere og lettere glid på. Går litt trått over partiet med mest bøy, men ikke noe krise. Det er også litt aber at man selv for en kjapp tur ut av teltet må stramme borrelåsreima over leggen for å klare å lukke gamasjen.

Dette er nok Xplore-spesifikt, men jeg lurer på om sålen er endret noe? Det føltes som LITT mer motstand mot fleksen enn med andre Xplore-sko jeg har brukt tidligere (Vista og Free).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.