Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

FlextailGear pumpa (Max Pro) som jeg kjøpte samtidig med packraften fra Kipara i 2022 har funket fint, helt til den avgikk ved døden i dag under lading.

Den var helt utladet da jeg satt den på lading. Brukte samme lader som jeg bruker til mine batteribanker, en Anker Powerport +1 w/ Quick Charge 3.0.  Den stod på lading i ca 30 min før jeg tok den av for å test om det var liv. Det var det ikke, så jeg satt den på lading igjen, men da gikk det bare få minutter før det lukta brent-elektronikk.  Stod ikke noe på FlextailGear pumpa om hvilken lader/styrke/spenning man kan bruke, men spørs som det hadde gjort noen forskjell, for svakstrøm er ikke min sterke side (no pun intended). Mener dog jeg har brukt den samme Anker-hurtig-laderen før uten problem, men mulig jeg husker feil (har flere ladere tilgjengelig).

Spes. for Anker laderen: 3.6-6.5V (3A),  6.5-9V (2A) , 9-12V (1,5A) Maks utgangseffekt (Watt) 18

Burde jeg ikke har brukt denne til Flextail pumpa?

Fant at Multicom.no hadde jule-tilbud på flere FlextailGear pumper nå, så har bestilt en ny en derfra (en "Max-Pump-2-Pluss")

(PS: muligheten for å opprette #tag på denne posten var ikke synlig/tilgjengelig her nå)

Endret av zimwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.