Håkan S Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Blir valkar invändigt vid tår efter bara ca 100 km och lite backar Jag håller på att gå in dessa kängor och de har bara blivit lite våta av svett inne i tå boxen. Hade ett par Garmont Dakota förra året som helt vattenfylldes förra året vid ett misslyckat vatten hämtnings försök, de fick inga skador.(hade gärna haft skal kängor om jag kunnat) Har sänt in reklamation och väntar på svar därav ett neutralt inlägg. Siter
Håkan S Skrevet onsdag kl 17:59 Forfatter Skrevet onsdag kl 17:59 Fått återbetalning på köpet,om Alfa ger besked om orsaken kommer det mer information. Återförsäljare i Sverige säger att alla tillverkare köper färdiga rullar med Gortex foder och därmed om det är fel på vissa partier eller ett större problem som är vanligt är oklart. Att Gortex foder spricker och läcker är ju ett känt problem. Det jag lärt mig av detta är att ha några alternativ även på kängor som är ingångna men hela. Nu var det kängprovning till övriga packproblem och mat de sista dagarna före resan. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.