Trine RS Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei, sikkert noen her som kan hjelpe meg. Har funnet ut at jeg muligens burde hatt en nødpeilesender på soloturer i grisgrendte strøk. Kommet over en brukt en, men har jo ikke peiling. Den sies å være ubrukt, kjøpt på xxl for 5-6 år siden. Prisen er nice, men er en så gammel dings utdatert ? Siter
graham Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har hatt den modellen i noen år nå og bruker den fortsatt, fungerer finfint. Kan skrive meldinger på enheten, men det er tungvindt. Likevel er det kjekt å kunne lese/skrive meldinger direkte fra enhet. Jeg har koblet den opp (bluetooth) mot Earthmate appen på telefon og skriver via den. Utover det så har jeg et abb hvor det koster noen kroner å sende en melding, men preset-meldingene var gratis sist jeg sjekka. Skal man endre innholdet på disse tre meldingene og mottakerliste så mener jeg at jeg må koble den fysisk på en pc, sikkert for at man ikke skal kunne skifte innhold i eininga. Mulig dette er annerledes på nye modeller, men det er likevel rimelig enkelt og jeg har ikke skiftet innholdet eller mottakere siden jeg kjøpte den.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.