Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei, nå har jeg hatt denne raften en stund - og bestemte meg for å slå til på spruttrekk.

Kjøpte hos packraft norge, der jeg også hadde kjøpt raften min.

Så får jeg kun levert "oversiden" altså selve trekket - det fulgte ikke med borrelåsdelen det skal fastes på båten. 

 

Hvordan skal jeg få dette til?

kontaktet Packraft Norge på ulike kanaler - ingen kundeservice tilgjengelig som svarte meg. Prøvde å ringe innen arbeidstid kl. 13.30...da var dem faen meg steng på mandag!!!!

Trodde et komplett spruttrekk SET består av alle deler som mangler for å montere dette trekket (utenom lim, som står eksplisitt at den ikke er med).

 

Hva gjør jeg, tips?

 

 

 

20241208_184325.jpg

20241208_184320.jpg

Edited by Ellefjell
Annonse
Posted

Hei, oppdatering:

Packraft Norge innrømmer å har glemt å sende meg ramma som limes på packraft, dvs borrelåsens underdel. Så jeg har bare overdelen som kan tas av og på borrelåsen. 

Ka kan man gjøre her? Dem tilbydde meg å kjøpe til samme pris når dem har på lager igjen - noe dem ikke har akkurat nå. Dem refunderte penger og jeg kan beholde trekket gratis. Tips til DiY her? Er ikke så handy da - men noen som kan fikse?

  • 4 weeks later...
Posted

Ser nå at packraftgruppen AS har meldt oppbud. Jeg fikk samme trekk til jul som også manglet den andre delen, får ingen respons fra kundeservice. Og grunnen så jeg nå på proff.no, at de meldte oppbud 12.12.24. Lurer på hva som da skjer med regningen til klarna ved konkurs, har meldt inn der at det var mangel med varen, så den er midlertidig stoppet. Men siden det ikke er mulig å returnere produktet, så kan de vel heller ikke ta seg betalt for det håper jeg. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Posted
zementh skrev (20 timer siden):

Ser nå at packraftgruppen AS har meldt oppbud. Jeg fikk samme trekk til jul som også manglet den andre delen, får ingen respons fra kundeservice. Og grunnen så jeg nå på proff.no, at de meldte oppbud 12.12.24. Lurer på hva som da skjer med regningen til klarna ved konkurs, har meldt inn der at det var mangel med varen, så den er midlertidig stoppet. Men siden det ikke er mulig å returnere produktet, så kan de vel heller ikke ta seg betalt for det håper jeg. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Du beholde varen og får refundert.  De sier at de får ny vare ila januar /februar og da skal jeg i all fall bestille nytt trekk til samme utgangspris. Hvis ikke blir det sak hos forbrukerrådet 

Posted
Ellefjell skrev (15 minutter siden):

Du beholde varen og får refundert.  De sier at de får ny vare ila januar /februar og da skal jeg i all fall bestille nytt trekk til samme utgangspris. Hvis ikke blir det sak hos forbrukerrådet 

Men mest av alt vil æ ha trekket på. Så HVORDAN får dette til på egenhånd med halvt trekk. Noen som vet?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy