Ellefjell Skrevet 9. desember 2024 Skrevet 9. desember 2024 (endret) Hei, nå har jeg hatt denne raften en stund - og bestemte meg for å slå til på spruttrekk. Kjøpte hos packraft norge, der jeg også hadde kjøpt raften min. Så får jeg kun levert "oversiden" altså selve trekket - det fulgte ikke med borrelåsdelen det skal fastes på båten. Hvordan skal jeg få dette til? kontaktet Packraft Norge på ulike kanaler - ingen kundeservice tilgjengelig som svarte meg. Prøvde å ringe innen arbeidstid kl. 13.30...da var dem faen meg steng på mandag!!!! Trodde et komplett spruttrekk SET består av alle deler som mangler for å montere dette trekket (utenom lim, som står eksplisitt at den ikke er med). Hva gjør jeg, tips? Endret 9. desember 2024 av Ellefjell
Ellefjell Skrevet 10. desember 2024 Forfatter Skrevet 10. desember 2024 Hei, oppdatering: Packraft Norge innrømmer å har glemt å sende meg ramma som limes på packraft, dvs borrelåsens underdel. Så jeg har bare overdelen som kan tas av og på borrelåsen. Ka kan man gjøre her? Dem tilbydde meg å kjøpe til samme pris når dem har på lager igjen - noe dem ikke har akkurat nå. Dem refunderte penger og jeg kan beholde trekket gratis. Tips til DiY her? Er ikke så handy da - men noen som kan fikse?
zementh Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Ser nå at packraftgruppen AS har meldt oppbud. Jeg fikk samme trekk til jul som også manglet den andre delen, får ingen respons fra kundeservice. Og grunnen så jeg nå på proff.no, at de meldte oppbud 12.12.24. Lurer på hva som da skjer med regningen til klarna ved konkurs, har meldt inn der at det var mangel med varen, så den er midlertidig stoppet. Men siden det ikke er mulig å returnere produktet, så kan de vel heller ikke ta seg betalt for det håper jeg. Noen andre som har opplevd noe lignende?
Ellefjell Skrevet 4. januar Forfatter Skrevet 4. januar zementh skrev (20 timer siden): Ser nå at packraftgruppen AS har meldt oppbud. Jeg fikk samme trekk til jul som også manglet den andre delen, får ingen respons fra kundeservice. Og grunnen så jeg nå på proff.no, at de meldte oppbud 12.12.24. Lurer på hva som da skjer med regningen til klarna ved konkurs, har meldt inn der at det var mangel med varen, så den er midlertidig stoppet. Men siden det ikke er mulig å returnere produktet, så kan de vel heller ikke ta seg betalt for det håper jeg. Noen andre som har opplevd noe lignende? Du beholde varen og får refundert. De sier at de får ny vare ila januar /februar og da skal jeg i all fall bestille nytt trekk til samme utgangspris. Hvis ikke blir det sak hos forbrukerrådet
Ellefjell Skrevet 4. januar Forfatter Skrevet 4. januar Ellefjell skrev (15 minutter siden): Du beholde varen og får refundert. De sier at de får ny vare ila januar /februar og da skal jeg i all fall bestille nytt trekk til samme utgangspris. Hvis ikke blir det sak hos forbrukerrådet Men mest av alt vil æ ha trekket på. Så HVORDAN får dette til på egenhånd med halvt trekk. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå