foroll Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Hei, Noen som vet hvor det er mulig å få tak i ny tupp til Abu Pimpel 2 pilkestikke? Såvidt jeg vet lages de ikke lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Espen Ørud Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foroll Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Det er en slik en. Tuppen er avtagbar, og jeg har knukket min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Espen Ørud Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Jeg hadde en mistanke om at det var ca den. FeFo (Finnmarkseiendommen) har laget opp et bra antall med de der, så det kan være en idè å høre med dem om de kan ha noe i reserve. https://www.facebook.com/Finnmarkseiendommen/posts/fortell-oss-hvem-som-fortjener-fiskelykke-og-bli-med-i-trekningen-av-5-fefo-pilk/10158306787903826/ Dersom de ikke kan hjelpe så skal jeg personlig spørre om de kan donere meg en ny som jeg kan sende deg. Det er nemlig jeg som både sitter på bildet de har benyttet som pappbakgrunn i innpakingen + at det er jeg som har tatt bildet og jeg har en mistanke om at de skylder meg en tjeneste eller 2 angående det der... Originalbilde: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foroll Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april Takk for tips 😊 Sendt de en henvendelse. Finr bilde forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foroll Skrevet 4. april Forfatter Del Skrevet 4. april @Espen Ørud FeFo hadde dessverre ingen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.