Gå til innhold
  • Bli medlem

Batteridrevet varmevott


KåreJP

Anbefalte innlegg

Hei!

På kalde vinterdager blir jeg fort kald på fingrene. Mange tilsynelatende godt isolerte votter har et for som svekkes raskt. Har noen prøvd hansker med batteridreven elektrisk varme? I så fall vil jeg gjerne høre erfaringer med disse kontra andre votter i omtrent samme prisklasse. Kan en f.eks. håndtere fotoutstyr med vottene på?

Mvh Kåre JP

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Eg har god erfaring med Heat experience sine hanskar, og tenker å prøve vottane au.

Dei har "vanlege" hanskar og vottar men også modellar der du kan stikke ut fingrane for finjustering av fotoutstyr, for så å smette dei raskt inn i varmen att. Eg har ganske varianten av desse til jakt, der kan eg få ut pekefinger.

På vottane kan du få ut alle fingrane.

Eg har diverre ikkje erfaring med andre merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KåreJP skrev (15 timer siden):

Hei!

På kalde vinterdager blir jeg fort kald på fingrene. Mange tilsynelatende godt isolerte votter har et for som svekkes raskt. Har noen prøvd hansker med batteridreven elektrisk varme? I så fall vil jeg gjerne høre erfaringer med disse kontra andre votter i omtrent samme prisklasse. Kan en f.eks. håndtere fotoutstyr med vottene på?

Mvh Kåre JP

Dette er teknologi som blir mye brukt i Motorsykkelverden. Jeg har veldig god erfaring med både varme klær, sokker og hansker. At dette ikke er mer utbredt forundrer meg litt. Det er veldig god batteri tid også. Når man ikke er utsatt for fartsvinden er det mye hjelp i bare laveste stillet. Jeg skal ikke mene så mye om de mange merkene som er på markedet, men så langt har jeg tilgode å finne noen som ikke virker bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KåreJP skrev (14 timer siden):

Takk Tessatroll og thansen for svar! Må nok ha en modell der jeg grovt kan håndtere fotoutstyret uten å stikke ut fingrene. Skal følge med om det kommer flere kommentarer!

 

Då kan kanskje Harkila sine varmehanskar vere eit alternativ? Dei er noko tynnare, utan at eg har testa førlegheit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.