Gå til innhold
  • Bli medlem

Climashield apex booties / tøfler


ole_brum

Anbefalte innlegg

Siden jeg hadde litt ekstra Climashield apex og andre materialer igjen etter å ha laget en quilt, ville jeg prøve å lage et par tøfler aka booties. 

Tegnet et mønster av foten min i profil og la til et par centimeter. Laget en prototype i papir og justerte mønsteret. Brukte rester av apex i ulike størrelser og laget et lappeteppe som til slutt ga to lag i hvert panel. Dekket alle råkanter med kantbånd. Resultatet ble ikke så verst. De er varme og kan komprimeres mye.

IMG_7431.thumb.jpeg.0c5265764e875caf5ef9384ed69cca79.jpegIMG_7432.thumb.jpeg.990549b1136c8c51a821b45464168d7a.jpegIMG_7433.thumb.jpeg.6be1077be1cb525be839851e773076cf.jpegIMG_7434.thumb.jpeg.4d947801035db49a0b2116a4f8122c6e.jpeg
 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 hours ago, langen said:

Stilig! Hva er bruksområde for disse?

 

(Eller: «Stilig» var kanskje dårlig ordvalg 😂 )

Det finnes en del liknende produkter som har en enkel såle og som selges som Camp Boots.

 

Altså til å ta på seg når man slapper av etter en lang dags vandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.