Gå til innhold
  • Bli medlem

Kipara char Spruttrekk


Mammutton

Anbefalte innlegg

Hola

Har en kipara char 265 som jeg blir veldig våt i. Kort fortalt renner det inn vann via borrelåsen i spruttrekket på babord side, der spruttrekket splittes. Er dette noe dere andre med samme båt opplever eller er mitt spruttrekke rett og slett litt dårlig festet? Føler det kanskje er litt for stramt eller for lite. 

Har en kompis med MRS båt og der går spruttrekket lenger ned på siden og det er helt tett. Jeg er veldig misunnelig når han kommer tørr i land mens jeg er våt og kald. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse
2rd skrev (3 timer siden):

Hei,

Jeg har en Kipara Ropelv 225 som har samme "syken". 

Aha.. kondolerer! Da er rett og slett konstruksjon som er litt svar for dette da, eventuelt så er bare MRS sin patent overlegen. 

Løsningen er å komme seg ut i noen stryk for da blir man våt uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Med Kipara Ropelv 225. Og eg som trudde at det berre var meg som ikkje fekk til å lukke borrelåsen godt nok. Eg likar packraften veldig godt, men bør jo altså helst enten ha på regnbukse, eller evt tørrdrakt (som eg uansett brukar når eg padlar på vår/haust). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.