Hemsedalkite Skrevet 23. desember 2025 Skrevet 23. desember 2025 (endret) Var innom MOH Sport i Hemsedal som fikk levering av Alfa Free 2.0 idag. Passer fint for min fot. Var god plass i de sammenlignet med eldre Alfa modell jeg har prøvde på XXL. Endret 23. desember 2025 av Hemsedalkite
Kastensland Skrevet 23. desember 2025 Forfatter Skrevet 23. desember 2025 Hei! Ser det er kommet en artikkel om test av Alfa skoene på fri flyt. Satser på at det kommer noen erfaringsoverføringer her ut over vintersesongen. Blir spennende å se hvem som setter ned prisen på skoene først ⏳ God jul alle
+sneakyowl Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) rokkitan skrev (På 8.10.2025 den 13.35): Ryktene sa akkurat BOA på Outback, men det ble visst hurtigsnøring og innvendig borrelås i tillegg til stramming øverst på gamasjen. Jeg fikk akkurat se et bilde av en litt lavere støvel fra Alfa, kanskje i XP 12 høyde? Ellers samme utvendig utformelse som nye Outback 2.0 Xplore, men med en BOA strammer på utsiden, med rykte om "neste år" (vet ikke om dette nå gjelder i år eller 2027). Det er jo akkurat det jeg kunne tenkt meg egentlig. Sier jeg samme dag som jeg fikk nye Outback 2.0 Xplore i hus Sistnevnte virker veldig gode på førsteinntrykket i stua, men jeg er glad jeg satset på en størrelse større! De integrerte gamasjene havner under buksebenene hos meg, derfor blir det nok litt styrete å justere stramheten i snøringen underveis. Endret 2 timer siden av sneakyowl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå