Fjellfanten Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Setter veldig stor pris på tips her. Har planer om en 4-5 dagers tur med pulk i romjulen, eventuelt over nyttårshelgen. Tar utgangspunkt i Finse. Deretter kan jeg plukkes opp i sogn, altså ta turen inn i Jotunheimen, eventuelt Aurlandsdalen. (er det mulig da?) Er det andre tips til en bankers skitur (Rondane er også delvis aktuelt, men der er jeg såpass kjent at det kan jeg se på selv) Trenger i grunnen bare noen gode turtips, kulde og pulkterreng - ikke paddeflatt, men ikke tindebstigninger heller.. Setter pris på alle tips, selv om jeg er veldig diffus og uvitende om områdene. Jeg skal sjekke opp turbeskrivelsene deres på kartet når jeg får hentet det i morgen. Siter
jarle Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 vestvidda har jo snø, vestvidda er ikkje så ille kjedelig som østvidda heller... mulig å "komme ut" i eidfjord, muligens kinsarvik, lofthus, på haukeli osv... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.