Hafrak Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Her er ett tips til helt gratis teltpose. Iallfall gratis om du spør fint 😉 Disse posene brukes til å legge materialer i om det regner ute. Fikk min på Coop Bygg som dere ser, men fås nok hos de fleste byggevarehus. 2 1
KS10 Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Evt kan du sy selv, slik jeg gjorde. Kjøpte ripstop nylon på nett. Totalt kom hele arbeidet på snaue 300 kr. 2
+sofasliter Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Alternativt kan du se etter skiposer. Den siste jeg kjøpte kostet 129,- på XXL eller kanskje det ligger en og venter på gjenbruk og nytt liv som teltpose. 1
Hafrak Skrevet 2. mars 2021 Forfatter Skrevet 2. mars 2021 (endret) sofasliter skrev (1 time siden): Alternativt kan du se etter skiposer. Den siste jeg kjøpte kostet 129,- på XXL eller kanskje det ligger en og venter på gjenbruk og nytt liv som teltpose. Jepp. Brukte skipose før, men er redd for å sette glidelåsen fast og ødelegge duken på teltet + at en skipose veier fort 1 kg minst (min veide 1,5) - så da ble det å finne alternativer 😉 Endret 2. mars 2021 av Hafrak 1
+Marius Engelsen Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 KS10 skrev (2 timer siden): Evt kan du sy selv, slik jeg gjorde. Kjøpte ripstop nylon på nett. Totalt kom hele arbeidet på snaue 300 kr. Samme gjorde jeg. To sømmer og en snor i toppen. E-bay ripstop nylon er bra saker.
+Marius Engelsen Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Hafrak skrev (2 timer siden): Her er ett tips til helt gratis teltpose. Iallfall gratis om du spør fint 😉 Disse posene brukes til å legge materialer i om det regner ute. Fikk min på Coop Bygg som dere ser, men fås nok hos de fleste byggevarehus. Bra tips! 👍👍👍
+sofasliter Skrevet 2. mars 2021 Skrevet 2. mars 2021 Hafrak skrev (57 minutter siden): Jepp. Brukte skipose før, men er redd for å sette glidelåsen fast og ødelegge duken på teltet + at en skipose veier fort 1 kg minst (min veide 1,5) - så da ble det å finne alternativer 😉 Veide min, den klokket inn på 750g, og tar ski på 215. Kan helt sikkert kortes ned, og lage en åpning i enden, med feks borrelås. Glidelåsen kan erstattes med en søm og da sparer du ytterligere vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå