Runar Langum Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Jeg er ute etter et rimelig ekkolodd til bruk i en 14 fot båt. Skal benyttes på et ferskvann. Ingen stor fisker men en helg i ny og ne. Kan en av disse være greie? Lowrance Hook2 4X ekkolodd, GPS4" skjerm, Bullet svinger Garmin striker pluss 4 Mvh Runar Langum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaberBris Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 Har nettopp kjøpt Garmin striker plus 4 cv, og har brukt den noen ganger. Synes det fungerer godt, men kan ikke si at den revolusjonerer fisket. Må kanskje lære å bruke den først. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terje_g Posted August 21, 2020 Share Posted August 21, 2020 Garmin er bra, men om en får så mye mer fisk vet jeg ikke, men du kan ihvertfall se om det er fisk der og hvor de står og dybder. Kjedelig å stå å kaste i vann det nesten ikke er fisk å kaste på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+fiskekongen Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Nå er jeg litt inhabil da jeg er sponset av Raymarine. Men har også vært sponset av Furuno samt eid lowrance sine produkter det er mye bra der ute nå. Men har selv kjøp og betalt ekkoloddet i ribben til ungene. Det ble en Raymarine Dragonfly. Dette er svært mye for pengene! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts