+rayun Skrevet 31. juli 2020 Skrevet 31. juli 2020 Ny tur med sykkel og lett pakning. Ikke med tekst og dårlige bilder som jeg pleier, nei denne gang i form av video av ditto kvalitet. Av praktiske grunner blir det 4 korte snutter i stedet for 1 lang video. Om noen har spørsmål om turen, sykkel, bagger eller utstyr, svarer jeg mer enn gjerne. Her er første del: 4 Siter
+rayun Skrevet 1. august 2020 Forfatter Skrevet 1. august 2020 Etter ei skikkelig regnskur har jeg tørket passelig opp når jeg forlater Skarnes og er klar for mer grus. Her kommer del 2: 4 Siter
+rayun Skrevet 4. august 2020 Forfatter Skrevet 4. august 2020 En god natts søvn gjør godt i sliten kropp. Å våkne til en ny fin dag ved Bakkefløyta er ikke alle forunt. Vil passe på å rette en stor takk til de i Austvatn Vel som har gjort det så fint med gapahuk og greier. Men nå gjør jeg meg klar for en ny dag på sykkelsetet: 5 Siter
+rayun Skrevet 6. august 2020 Forfatter Skrevet 6. august 2020 Og her kommer fjerde og siste del av Bikepacking øst for Storsjøen: 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.