thomas christensen Skrevet 6. juni 2020 Skrevet 6. juni 2020 (endret) Hei! Er det noen som vet om det finnes steder i fjellet man kan gå hvor det er bare stier (som i ikke snø)? Feks Høvringen til Haverdalsseter, eller Alvdal vestfjell. Jeg trenger ikke topper, heller flatt terreng eller relativt lettgått terreng. Jeg tenkte kanskje ta en tur allerede fra 12. juni 2020. noen som har innspill? Ønsker alle en fin tursommer! Endret 6. juni 2020 av thomas christensen Siter
thomas christensen Skrevet 6. juni 2020 Forfatter Skrevet 6. juni 2020 (endret) Jeg har kikket litt på Facebook-siden til Høvringen vel nå; det ser absolutt ut til at det er mulig å ferdes der uten ski, så lenge man ikke skal ut på toppene! Endret 6. juni 2020 av thomas christensen Siter
thomas christensen Skrevet 7. juni 2020 Forfatter Skrevet 7. juni 2020 OPPDATERT 6. juni 2020: Det er en del snøfonner ved Høvringen og veldig vått terreng. Til orientering. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.