ods Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 I sommer fikk endelig Hestmannen besøk av oss. Mosom fjelltur med luftige passasjer og mektig utsikt fra toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Så ikke denne turrapporten før i dag. Flott fjell det der som jeg også må komme meg opp på! Hvordan var stien? Var det godt merket og greit å gå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaa Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Stilig landskap! Hestmannen minner meg faktisk litt om fjella i Antarktis - ganske eksotisk egentlig. Artig innblikk et for meg svært så ukjent terreng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Så ikke denne turrapporten før i dag. Flott fjell det der som jeg også må komme meg opp på! Hvordan var stien? Var det godt merket og greit å gå? Det er god sti opp til selve topp-partiet. Men derfra er det såpass lite med valgmuligheter at ruta gir seg selv. For å finne starten på stien, er det lurt å snakke med bonden, Carl Isacsen, som er på brygga når hurtigbåten fra Tonnes anløper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.