Gå til innhold
Akkim

Norge på langs

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å starte Norge på langs med en 10 dagers tur fra Lindesnes ca 15. november.

Har sjekket en del.  Det ser ikke ut som det er mange merkete stier eller overnattingsmuligheter de først 5-10 milene oppover. 

Jeg har sjekket ut.no.  Det er lite å finne der. 

Er det noen som vet om noen stier/hytter/pensjonater/låver eller liknende nordover fra Spangereid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Lars Verket
      Hei alle sammen,
      I 2007/08 laget jeg to bøker til Aust- og Vest-Agder. Den ene har vært utsolgt i flere år, og den andre (Aust) har jeg heller ikke mange igjen av. Derfor har jeg nå tastet inn alle waypoints fra bøkene og gjort de fritt tilgjengelig på google-map: Skjult lenke - logg inn for å se den
      Hvis noen av dere er i dette området, så setter jeg stor pris på tilbakemeldinger. Dataene er som sagt over 10 år gamle, og jeg ser for meg at ganske mye kan ha skjedd. Tilgroing av leirplass, nye opparbeidede leirplasser og ikke minst endring av P-betingelser (her er jeg redd det ikke dukker opp så mange flere, men at det er en knappere og knappere ressurs).
      Padleled er i ferd med å bli like aktuelt som kyststi, og det skjer mye på dette området. Her er det Vestfold fylke som ligger i tet.
    • Av Marit-mamma
      Hei! 
      Er det noen som har tips til fine kanoturer på Sørlandet som er fine å ha med små våbarn på? (uten bæring ) 
    • Av BentOlsen
      Er det noen som vet hvordan man kan lage ei rute i Basecamp hvor man kombinerer rute som følger sti/vei på deler av ruta, og direkte mellom punkter på andre deler av ruta?? Jeg jobber på Mac hvis det har noen betydning. Vet det lar seg gjøre, men husker ikke hvordan jeg gjorde det. 
    • Av lodemel
      Sammen med min samboer og min golden retriever har vi tenkt å tilbringe sommeren på en tur på Hardangervidda. Vi har ønsker om å gå denne på tvers eller langs, der vi går fra hytte til hytte. Men, vi har aldri vært på Hardangervidda og er heller ikke så kjent med alle rutene som er mulige å velge. Er det noen her som ønsker å dele turruter over vidda?  Helst med avstander fra ca 4-8 timer mellom hyttene og med en turlengde på ca 7-10 dager. Hyttene må være tilrettelagt for hund 🐶  Tusen takk for all hjelp! Vi trenger også tips til logistikk da vi kommer kjørende fra sunnmøre og må komme oss tilbake til startpunkt for å hente bil  
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.