Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommer/Koie-pose. Mountain Hardware Ratio 32?


Anbefalte innlegg

Sommer og tidlig høst kan ofte Mammut Lahar 3-sesongs (dun)posen bli for varm. Det samme skjer ofte på koier hele året. Nå for tiden bruker jeg en Helsport Nordmarka i stedet for ikke å koke bort. Bruker den ofte bare som dyne. Den veier ~1.2kg (1278g på kjøkkenvekta  i går. Muligens noe svette igjen i posen. Får se i kveld om den har tørka litt, hehe) og har en komfort på +8*C.

Jeg kunne tenke meg å erstatte Helsportposen med en med lavere pakkvolum, gjerne også vid og god. Er 195cm lang. 

Har lest litt rundt og fundert på Warmpeace Viking 300 (Large Wide) og MH Ratio 32(long) til å erstatte Helsportposen. Jeg ser fjellsport har Ratio 32 til 1249 nå, og sitter med fingern på "kjøp"-knappen. Spørsmålet mitt blir nok om en av de posene er merkbart smalere/videre enn den andre, da jeg vet begge er kvalitetsposer dere er fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.