Truant76 Skrevet 11. januar 2018 Skrevet 11. januar 2018 https://myheroclip.com/?keyword=heroclip&gclid=Cj0KCQiAs9zSBRC5ARIsAFMtUXGBcKKc4lXs7lL5MOUdnk1GxDKKXrQ1OCBU3l2_zceR5xxrZXW9OYoaAuJpEALw_wcB Kom over reklame for denne på FB her om dagen og lurte på om det var noen her som har vært borti en slik. Ser veldig hendig ut men pga prisen kunne jeg tenke meg å vite litt om holdbarheten, ev. brukserfaring.
+TheSleepwalker Skrevet 11. januar 2018 Skrevet 11. januar 2018 Hva med å feste et tau, med løkke i enden, på en vanlig karabinkrok? Tau rundt ding, karabin gjennom løkke og voila. Samme funksjon, men den sitter bedre fast. 1
Truant76 Skrevet 11. januar 2018 Forfatter Skrevet 11. januar 2018 Forsåvidt godt poeng, en metode jeg ofte bruker i camp på ting som skal henge en stund. Disse krokene har dog ofte en funksjon under transport så på midlertidige stopp så må jeg demontere annet utstyr for å få brukt dem. Tanken med denne var f.eks å kjapt kunne henge opp en sekk el. ved pauser etc. der man vil unngå å legge ting på våt bakke. Et annet aspekt er at de krokene jeg har til vanlig ikke er så veldig kraftige eller store, for å spare vekt, og fordi de ikke skal holde den altfor store vekten, derfor kunne en Heroclip være et alternativ til å henge opp sekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå