Merete Solli Skrevet 19. september 2017 Skrevet 19. september 2017 Hei, Jeg har fått det for meg at det kunne vært kult å overnattet på Galdhøpiggen (eller i området rundt Galdhøpiggen) i telt på Nyttårsaften, men aner ikke hvor realistisk det er. Skal selvfølgelig lytte til vær og føremelding og er vant til å være ute på flerdagsturer i fjellet om vinteren, men hva tenker dere; er det realistisk å gjøre dette eller er det bare galskap/dumskap? 1 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 19. september 2017 Skrevet 19. september 2017 Har kikket endel på bilder tatt av Morten Helgesen, bl.a. på toppen av Glittertind. Ser flott ut, men for en jobb å bære utstyret opp........ Værgudene bør være med og teltet bør tåle en trøkk. Hvor vidt det er lurt eller ikke vil jeg ikke ta stilling til Siter
Dingsen Skrevet 13. oktober 2017 Skrevet 13. oktober 2017 Tenkte samme tanke når jeg gikk opp til Galdhøpiggen for et par uker siden. Liker konseptet, så jeg blir med! Siter
Dingsen Skrevet 8. november 2017 Skrevet 8. november 2017 Nå havner nyttårsaften på en søndag så det burde jo gi flere muligheten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.