Peter Breum Skrevet 24. august 2017 Skrevet 24. august 2017 Hej forum, - Beklager mit 'norske'; jeg er dansk. Er der nogen som har erfaring med den markerte DNT-løjpe/sommersti fra Hovden til Sloaros? Det jeg gerne vil vide, er om nogen mener det er realistisk for en person i god form og med godt kendskab til fjellheimen, at klare turen på under 3 timer? Turen på ca. 12 kilometer er angivet til 5 timer hos DNT. Jeg ankommer sent til Hovden, og tænker at tage turen tidligt på aftenen i næste helg, og vil gerne nå frem før det bliver natt. Mvh Peter Siter
+Memento mori Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Hei, har du lest denne DNT - hvor lang tar turen egentlig Du prøver egentig å ta en tur på 6 timer på 3 timer. DNT sine tider stemmer som regel veldig bra, er min erfaring. Siter
TomWithoutVom Skrevet 26. august 2017 Skrevet 26. august 2017 Jeg føler også at tidene til DNT stemmer bra uten pauser. Det eneste jeg kunne tenke meg som korter inn tiden noe er om du er der når stolheisen er åpen og kommer direkte opp på Nosi. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.