Gå til innhold
  • Bli medlem

Montana og Oregon


turdame

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe gps og valget står mellom Garmin Montana eller Garmin Oregon. Er det noen som har erfaring med en eller begge og kan gi meg en anbefaling? Skal brukes til fotturer i skog og fjell i Norge, og til geocaching. Blir Montana veldig stor? Hva heter kartene jeg må kjøpe? Vil det være bra nok å laste ned frikart? Mange takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

Sent svar, men jeg har Montana. Litt stor og liker ikke touch skjermen. vanskelig å bruke med hansker eller votter. Min versjon er heller ikke spesielt brukervennlig med fingrene heller, men dette kan ha blitt oppgradert. Det håper jeg brukergrensesnittet er også.Jeg bruker min som backup, mobilen er den jeg bruker til å tracke turer og slikt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.