Gå til innhold
  • Bli medlem

Myggmiddel?


Tom42

Anbefalte innlegg

Fant dette på nettet .

 Holde myggen unna.  Del en lime i to og stikk nellikspiker (hel nellik) ned i kjøttet. 

Dette skal jeg prøve på neste tur, både i campen, og festet til ett eller annet sted på jakka/fiskevesten.

After bite.  Bakepulver og vann blandes til en krem og smøres på.

Jeg venter nå på lagelig vær for å ta en fisketur,  og da skal dette prøves ut.  Om noen andre prøver dette, og det virker, er jeg sikker på at du gjør menneskeheten stor tjeneste ved å dele utfallet med andre på FF.

Og virker det ikke på mygg og andre små kryp, er bakepulverblandingen god som tannkrem

Og limen vil piffe opp smaken på vannet, eller for de mer avanserte , drinken.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Tom42 skrev:

Fant dette på nettet .

 Holde myggen unna.  Del en lime i to og stikk nellikspiker (hel nellik) ned i kjøttet. 

Dette skal jeg prøve på neste tur, både i campen, og festet til ett eller annet sted på jakka/fiskevesten.

After bite.  Bakepulver og vann blandes til en krem og smøres på.

Jeg venter nå på lagelig vær for å ta en fisketur,  og da skal dette prøves ut.  Om noen andre prøver dette, og det virker, er jeg sikker på at du gjør menneskeheten stor tjeneste ved å dele utfallet med andre på FF.

Og virker det ikke på mygg og andre små kryp, er bakepulverblandingen god som tannkrem

Og limen vil piffe opp smaken på vannet, eller for de mer avanserte , drinken.

 

 

 

 

Den after bite blandinga skal visst funke, ifølge min samboer brukte det med hell på dotter si, den gang det stod på som verst med vannkoppar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.