Gjest fightingfalcon Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Hei! Etter å ha lest alle trådene på denne sida om norrøna sin synkroflex, så endte jeg opp med denne. Men! Norrøna er nokså dårlig på guider osv. Jeg finner ingen mauialer på nettet og de har ei heller noen form for guidevideoer på nettet? Så da kommer det store spørsmålet jeg lurer på. Hvordan fjerne man sekkeposen fra pakkramma? Evt noen andre tips eller triks med denne sekken tar jeg gledelig imot Siter
fraVaranger Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 plastikk toppene på de to vertikale alu skinnene på ramma må av, da skal du kunne trekke sekken opp av ramma Siter
Gjest fightingfalcon Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Fikk svar fra norrøna. Enten er det ikke mulig, eller så kan kundeservicen ikke sine egne produkter. "Hei, Sekken lar seg ikke fjerne fra bærestymenet. Siter
Gjest fightingfalcon Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Fravaranger: vet du om det fungerer på den nye synkroflexen? Den som har flat ramme istedenfor rør? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.