Line Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Noen bilder fra en liten tur på Sørbårn 997 moh. og Bårn 1097 moh. mellom Isteren og Sølensjøen på grensa mellom Rendalen og Engerdal. Begynte å gå i vindstille vær, men det blåste opp, og på høyeste var det vanskelig å holde seg på føttene. Ellers knallfine forhold. Siter
Kim Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Vi var i området litt lenger nord i dag og tittet etter fugl, ikke noe særlig påskestemning der. Men i går var det fint på fjellet ved hytta.... Siter
Gjest Skrevet 26. mars 2006 Skrevet 26. mars 2006 Pent bilde av Sølen! Er det forholdsvis lite snø i Rendalen i år eller? Ser litt avblåst ut her og der. I påsken blir det hyttetur, og da tenkte jeg jeg skulle prøve meg på Gloføken på langs på vei til hytta. Siter
Line Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Skrevet 27. mars 2006 Det er ingen imponerende snømengder i Rendalen i år i forhold til andre steder i Hedmark, men mer enn nok til å gå på ski overalt. Det har vært kaldt og fint i hele mars, og det lover bra for at snøen holder seg til over påske. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.