Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Driver for tiden å sikler etter vintersovepose. Aller helst vil jeg ha av dun, og kunne tenkt meg en komfort ned til ca -20. Til jul fikk jeg Helsport Lohtse, problemet er at jeg tror den er for stor. Jeg er bare 163 høy, og den soveposen er beregnet for personer på 195. Den var også så bred at selv når jeg trekte bena mine opp hadde jeg rom til overs i bredden... Noen som har en formening om hvilken størrelse jeg bør gå for, og om noen vet hvilken dunsovepose som vil dekke mine behov? Takk Siter
LTP Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 Sjekk "kjøp og salg", der er det lagt ut en North Face "Solaris" dunpose, påstått komforttemperatur -20'C! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Har sett litt på ME Iceline 950, noen som vet om den passe for småfolk? Siter
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Soveposer finnes ofte i to størrelser - typisk 175/195. Noen av Helsports poser gjør det, og jeg tror også ME Iceline gjør det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.