Kenzo Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Tok selvfølgelig knekken på glidelåsen i soveposen min, en Ajungilak Compact 3season. Og lurer på om det er noen som vet om det går og bytte glidelåsen? Og om det finnes noen på haugalandet som kan gjøre slikt? Glidesåsen er skadet slik at noen av låsetappene mangler, slik at det blir åpne mellomrom i låsningen, og glidelåsen går opp.. Siter
Kjell Iver Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Hvis posen ikke er så alt for gammel ville jeg tatt den med på en sportsbutikk og spurt om de kunne ha service på den. Altså sende den inn for garantireparasjon. Det er ofte god service og mange leverandører har en stille periode akkurat nå. De har et OK system for det også http://www.mammut.ch/nb/services_warrantyandrepair.html Siter
Torodd Kristoffersen Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 glidlåser får du i mange forskjelige lengder .når jeg har trengt å få sydd ting så har jeg drat til foretninger som selger div stoff/sy stue .men jeg har også brukt sko maker viss det er tykt stoff Siter
Kenzo Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Skrevet 17. februar 2014 Takker for gode svar. Kjøpte den på G Sport ganske nyligt, så kan ta den med der og høre om en kan ta det på garranti eller gjøre en rep på den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.