Fjellgeita Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Er det noen som vet hvor denne boka selges? Har lett og lett, uten hell.
Andreas Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Tror den er utsolgt over alt også fra forlaget.... Men tror også alle de gamle bøkene til Monsen skal komme ut på nytt en etter en. Først ut i høst tror jeg er Norge på lang, se bare på Norli.no
Fjellgeita Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Tror den er utsolgt over alt også fra forlaget.... Men tror også alle de gamle bøkene til Monsen skal komme ut på nytt en etter en. Først ut i høst tror jeg er Norge på lang, se bare på Norli.no Jeg spurte Lars, og han sa at boka ikke ville bli utgitt mer
Fjellgeita Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Jeg kan vurdere å selge min hvis det er interessant. Blir sannsynligvis ikke lest mer enn de to gangene jeg har vært gjennom den PM er sendt
Tom Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Vedkommende er desperat etter boka. Har må prisen til værs, Svein
gi Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Vedkommende er desperat etter boka. Har må prisen til værs, Svein Er det du som er Sunnmøring her Tom ? Sier det noe om boka at noen er villig til å selge ? Mange av mine fjellbøker selger jeg aldri
Fjellgeita Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Svein hadde ikke boken. -Noen andre som er interessert i å selge?
nasams Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Nå er riktignok denne tråden hauggammel, men boka blir relansert i september i år... Link: Til fots gjennom Alaska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå