Gå til innhold
  • Bli medlem

Galdhøpiggen 12.07.2005


andersno

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt meg en tur på Galdhøpiggen i sommer og værmeldingene begynte å antyde at godværet snart var slutt. For å nå det før regn og vind slo til, satte jeg meg i bilen i Trondheim tidlig tirsdag morgen.

Avmarsj fra Spiterstulen kl. 12:00 og oppe kl. 15:30 på slitne gamle legger. Skal ikke trøtte med beskrivelsen av turen generelt, "halve Norge" har jo gjort denne turen tidliger.

Men vær omslaget slo til akkurat da jeg nådde toppen og vinden ble sterk og skyene dro raskt forbi; hvis du har en rask forbindelse kan du ta en titt på: http://andnorm.no/Fjellturer/Gpiggen/Skyerogvind.MOV (Du må kanskje være ekstra tålmodig, serveren min liker å "sove utpå")

Ellers legger jeg ved noen bilder fra turen. Tips meg hvis noen av navnene jeg bruker er feil. ;-)

post-474-133474394197_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.