Mikael NJ Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Hei, tenkte å skaffe meg en liten teleskopstang med kort transportlengde og så litt på denne: http://www.skittfisk...0000066346.aspx Vet at flerdelte stenger er et mye bedre alternativ, men tenkte jo å gi dette en sjanse. Skal brukes til å fiske etter ørret i tjukkeste granskaukrattet der det kan være kjekt å slippe å mase rundt med 2-delte stenger. Lurte derfor på om noen hadde erfaringer med denne. Hvordan den er å kaste med o.s.v Siter
famjsv Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Hei. Jeg har 210ml 5-20 gr. Synes den er for stiv til 12 gr. sluker. Har tenkt å bruke den til markdrag fra kano. Ellers er det shimano beastmaster som gjelder Siter
Mikael NJ Skrevet 27. september 2012 Forfatter Skrevet 27. september 2012 Er såpass stivt ja, får vel ta en titt på den i butikken. Ellers får jeg vel vurdere en exage stc minitele i stedet, om den er noe bedre. Har noen 2-delte beastmasterstenger, bra saker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.