Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemmeside Norefjell, Blefjell Vikerfjell osv.


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har laget en hjemmeside med stoff om toppturer i Oslo-området. Hensikten er å motivere og inspirere mennesker til å utforske turterreng de vanligvis ikke går i.

Det er mange fine toppturer på snaufjellet innenfor halvannen times kjøring fra Oslo sentrum. Jeg tror flere ville forsøkt seg på høyfjellet hvis de hadde visst hvor enkelt og greit og fint det er!

Blefjell, Norefjell, Skrim, Vikerfjell, Høgfjell og et par andre mindre områder er foreløpig beskrevet med informasjon om hvordan man kjører dit og hvor det er best å gå. Noen bilder er det også (ganske mange). Jeg har forsøkt å besøke de fleste stedene både sommer og vinter for å kunne beskrive hvor det er greiest å bruke ski, og hvor det er best å gå på bena.

Det er fortsatt endel som mangler. Synes derfor det er hyggelig med tilbakemeldinger på mail. Har også lagt ut en gjestebok det går an å skrive i.

Adressen er:

http://www.cultureit.no/bjorn/

mvh Bjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Tusen takk og hyggelig med tilbakemeldinger som dette ;-)

Jeg er svært interessert i konkrete forslag til hva som kan gjøres annerledes på sidene mine. Først og fremst:

- Hvis noen har dristet seg til å forsøke en tur jeg anbefaler og mener noe om den.

- Hvis det er steder jeg ikke beskriver som jeg burde ha med. (Nordmarka er under utarbeidelse men krever litt tid da det er nesten 200 topper der)

- Eller om det er ruter jeg ikke har beskrevet men som er bra.

Send gjerne mail! Mailadressen finnes på siden min.

mvh Bjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.