nitraM Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Lurer på noen ting som jeg håper noen vennligsinnete nordlendinger kan hjelpe meg med Jeg og samboeren drar nordover på en ti-dagers vinterferie i morgen. Skal bo hos slektninger enten i Harstad eller Kongsvik, og tenkte å bruke det som utgangspunkt for noen dagsturer og en 4-5 dagers tur i fjellet. Planen er å basere seg på å DNT-hytter og i det store og det hele satse på nokså lite strabasiøse turer. Lurer på om noen har vært oppe i fjellene der i det siste? Tenkte da spesielt på området rundt Toralfsbu og Haakonsbu. Dersom forholdene ikke er noe særlig, kan jeg se for meg at hyttenettet i Narviksfjellene er et alternativ, men der har jeg ikke vært noe særlig på tur. Har vært en del på fjellet i harstadområdet tidligere, men bare sommerstid, så jeg lurer på hva som er best å drasse med seg av pulk eller ryggsekk? Bestilte en parispulk med levering i kongsvik, og har tenkt til å ta med et hjemmesnekret pulkdrag i skibagen. Har med ryggsekk til bagasjen, så jeg har forsåvidt mulighet til å se det an der oppe. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.