havedul Skrevet 30. juli 2011 Skrevet 30. juli 2011 Er det noen som har erfaring og tips til gode vann, som det er verdt å ta turen til i verdalsfjellene? Siter
TurNisse Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Noe spesielt område du tenker på? Jeg har ingen erfaring selv med fiske der enda, venter bare på muligheten til å dra... Jeg har lest (understreker lest) at å gå fra Vera inn i skjækerfjella er en mulighet for fiskeopplevelsen (15-20km Vera-Skjækerdalshytta) Jeg har i imidlertid gått fra Sætra (Bynavollen) til Skjækerdalshytta, 10km med våtmyr, ingen fiskevann... Ellers er det jo 100 om ikke 1000'vis av vann bare i området mellom Hyllfjellet Vera og Sandvika, men hvem det er fisk i vet jeg ikke... Er også interessert i spesifikke navn på vann.. Siter
havedul Skrevet 31. juli 2011 Forfatter Skrevet 31. juli 2011 tenker ikke på noe spesielt område nei! Bare litt interessert i å høre om det er noen som vet av områder og vann som det er verdt å ta en dags tur, eventuelt helge tur til for at det er mye bra fiske:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.