larbrevi Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Hei alle sammen Jeg har vært en del i fjellet, men primært benyttet tørrfor ala Real på langturer. Nå skal jeg være såpass lenge i felt at jeg ser behov for å benytte meg litt av maten på dnt sine hytter, og der har jeg skjønt at det går en del i hermetikk. Er det mulig å kvitte seg med denne hermetikken på dnt sine hytter, eller må man drasse det med seg hele veien hjem ? Lars
eirikw Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Hei! Selvbetjeningshyttene har som regel samlesekker hvor du legger igjen flatbanka hermetikkbokser. Eirik
OleG Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Du trenger ikke ta med deg tomme blikkbokser. Vanligvis er det et 'retursystem' i f.eks vedboden. Skyll boksen, klem den flat og kast den i en beholder for det bruk. Jeg antar at tomboksene blir tatt med neste gang proviantlageret etterfylles. God tur!
Zabel Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Hei! Selvbetjeningshyttene har som regel samlesekker hvor du legger igjen flatbanka hermetikkbokser. Eirik Alle fire hyttene jeg var innom i Sylan/Tydal tidligere i sommer hadde egen dunk for hermetikk (flatbanka), så det er nok standarden jevnt over, ja.
Aspiranten Skrevet 14. juli 2011 Skrevet 14. juli 2011 Fjern både bunn og topp i hermetikkboksen, så banker du den flat. Flatere enn det blir den ikke De aller fleste hytter har retursystem.
larbrevi Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Skrevet 14. juli 2011 Supert! Takk alle sammen for superrask respons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå