Gå til innhold
  • Bli medlem

Tupungato


Anbefalte innlegg

Annonse

Ble liggende 2(3) dagen med magasjau begge veger første gangen

Andre gangen falt min makker ned fra en gardintrapp(!) før avreise....

Men jeg opplevde nok av Chile-ruten den gangen og vurdere å oppleve noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok av andre fjell der nede hvis du vil oppleve noe nytt :lol:

Det hoeres nesten ut som om Tupungato har blitt en besettelse gjennom disse 3-4 aarene i Chile/Argentina :D

He he, nei, det blir jo bare mitt andre reelle forsøk.... Det siste ble det jo bare planleggingen av. Så besettelse er det ikke, men har jo sett fjellet, og det er et alldels nydelig fjell, og svært, svært få menensker der.

Du kjenner jo også selv konseptet "andreforsøk", du Lyngve...

Det hagler jo av 6000-metersfjell i Andesfjellene, du husker hvor mange vi kunne se fra Ojos? Var det ikke 8-10? Men altså; få er flottere enn Tupungato. Og så er det kort veg ned til rødvinen og biffene i Mendoza eller Santiago....

Grattis med Chimborazo, Lyngve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

He he, nei, det blir jo bare mitt andre reelle forsøk.... Det siste ble det jo bare planleggingen av. Så besettelse er det ikke, men har jo sett fjellet, og det er et alldels nydelig fjell, og svært, svært få menensker der.

Du kjenner jo også selv konseptet "andreforsøk", du Lyngve...

Det hagler jo av 6000-metersfjell i Andesfjellene, du husker hvor mange vi kunne se fra Ojos? Var det ikke 8-10? Men altså; få er flottere enn Tupungato. Og så er det kort veg ned til rødvinen og biffene i Mendoza eller Santiago....

Grattis med Chimborazo, Lyngve!

O yeah, det smerter meg fremdeles å tenke på Mercedario og Cho Ouy. Så konseptet er ikke helt ukjent for meg heller. Men heldigvis føyde ikke Huascaran seg inn i rekken av fiaskoer, men akk det var nære på der og :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.