Gå til innhold
  • Bli medlem

Snø på Gaustatopppen


meta2

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 1 måned senere...

Har også et par spørsmål ang. Gaustatoppen. Jeg vil gjerne unngå verste "rushet" av turister og joggere (skal sove i telt der det flater ut før den siste biten til toppen) og samtidig dra før snøen kommer. Har forholdsvis liten turerfaring og vil gjerne ta den enkle ruta fra riksveien. Når bør jeg dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PaperCut
Har også et par spørsmål ang. Gaustatoppen. Jeg vil gjerne unngå verste "rushet" av turister og joggere (skal sove i telt der det flater ut før den siste biten til toppen) og samtidig dra før snøen kommer. Har forholdsvis liten turerfaring og vil gjerne ta den enkle ruta fra riksveien. Når bør jeg dra?

Det er litt vanskelig å gi noe fasitsvar på dette, men jeg vil tro at det er noe mer trafikk der oppe i fellesferien enn ellers på året.

Hvis du ser på værstatistikken, så kan det se ut som første halvdel av September kan være et godt valg for tur.

http://www.yr.no/place/Norway/Telemark/Tinn/Gaustatoppen/statistics.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.